• Better Deals i Stockholm Pressrelease Pressmeddelande BetterDeals Nyhet

Pressrelease BetterDeals.se

Förra veckan slog det oss att vi inte har skickat ut någon pressrelease i samband med vår start den 14 juni – bättre sent än aldrig! Några företag har frågat om vi startat upp webbplatsen så detta kanske hjälper till att sprida snacket om vårt intåg på dealsmarknaden i Stockholm.

Vi har kontaktats av 100-tals företag som visat sitt intresse för en ny och modern plattform. Den stora responsen är givetvis smickrande, men samtidigt har våra dealproducenter inte hunnit med att producera alla deals som ligger i kön. Nu är semestrarna över och vi arbetar febrilt med att rensa undan kön, massor av attraktiva deals dyker upp inom kort. Vi har flera unika leverantörer som aldrig har marknadsfört sig med deals tidigare.

Vi har även väckt upp flera andra företag som tröttnade på deals som inte var lönsamma för dem, men de gillar tydligen vår provision på 0% i kombination med att kunderna betalar för sin produkt/tjänst på plats. Vi förstår dem! Läs vår pressrelease i vårt nya pressarkiv.

Företag som ännu inte har insett fördelarna med GRATIS reklam i helt nya kanaler kan läsa mer och anmäla sitt intresse här.

2017-11-30T15:08:17+00:00

Skriv gärna en kommentar/recension